Πέμπτη 12 Ιανουαρίου 2012

ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΡΕΝΑ ΒΑΡΔΑΛΑΧΑΚΗ ( SUPER B ) ... !!!

1.) ΡΕΝΑ ΘΕΣ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ ... ?


ΡΕΝΑ : Είμαι σοβαρή αλλά όχι σοβαροφανής , απαιτητική αλλά όχι παράλογη , τελειομανής αλλά όχι αλαζονική . Γενικά , προσπαθώ να είμαι ευθύς και ειλικρινής , χωρίς να παραβλέπω ότι έχω μειονεκτήματα , τα οποία πολλές φορές μπορεί να πληγώσουν τους γύρω μου .


2 .) ΜΙΚΡΗ ΠΙΟ ΗΤΑΝ ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΣΟΥ ... ?


ΡΕΝΑ : Το μεγάλο μου όνειρο ήταν και παραμένει μα γίνω ηθοποιός . Έγιναν κάποιες προσπάθειες , οι οποίες δεν ευοδώθηκαν , με αποτέλεσμα η αρχική μου επιθυμία να μπει .... στο ψυγείο . Πάντως , να πω την όλη αλήθεια δεν πίστεψα ποτέ πραγματικά ότι θα μπορούσα να μπω πραγματικά στον χώρο , ιδίως από την στιγμή που έγινα μητέρα .


3 .) ΠΙΑ ΗΤΑΝΕ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΣΟΥ Η ΑΦΕΤΗΡΙΑ ΝΑ ΑΣΧΩΛΗΘΕΙΣ ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΜΕ ΤΟΝ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ ... ?


ΡΕΝΑ : Η πρώτη παρακίνηση ήρθε από τον φίλο μου Γιώργο Κασπίρη, ο οποίος , εντελώς  ξαφνικά μου πρότεινε να κάνουμε εκπομπή και να βγούμε μαζί στον αέρα . Αυτά ως προς την παρουσία μου μπροστά από τις κάμερες , διότι πίσω από αυτές , βρισκόμουν αρκετά χρόνια ούτως η άλλος . Μεγάλωσα στην τηλεόραση και σπούδασα μοντάζ , ασχέτως ότι δεν το έχω χρησιμοποιήσει ακόμη μέχρι σήμερα .


4.) ΤΟ SUPER B ΣΑΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΚΑΝΑΛΙ ΚΑΛΥΠΤΕΙ ΤΙΣ ΤΡΕΧΩΝ ΦΙΛΟΔΟΞΙΕΣ ΣΟΥ Η ΟΧΙ ... ?


ΡΕΝΑ : Το SUPER B κατ αρχάς είναι η φιλοδοξία μου , γιατί είναι ο καρπός των προσπαθειών του πατέρα μου και της οικογένειάς μου , καθώς από νεαρή ηλικία συμβάλουμε στην ανάπτυξη του . Θεωρώ ότι έχω βάλει και εγώ ένα λιθαράκι , για να φτάσει σε αυτό το επίπεδο το κανάλι. Φιλοδοξίες για υψηλότερα όλοι έχουμε , αλλά πιστεύω δεν είναι του παρόντος . 


5.) ΤΟ RENA AIRWAYS ΓΙΑ ΠΙΟ ΛΟΓΟ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ .... ?


ΡΕΝΑ : Το Rena Airways ήταν αποτέλεσμα μιας πολύ καλής συνεργασίας , με όλους τους συντελεστές και οι αναμνήσεις που έχω από την συγκεκριμένη ( αλλά και τις προηγούμενες ) , είναι μόνο θετικές . Όμως , όπως όλοι , έτσι και εγώ αναζητώ διαφορετικές προκλήσεις και η μεταπήδηση στο Κεντρικό Δελτίο του σταθμού είναι κάτι το διαφορετικό . Έτσι λοιπόν καταλαβαίνετε ότι δεν θα μπορούσα να συνεχίσω και στην μεσημεριανή ζώνη .


6.) ΡΕΝΑ ΠΩΣ ΚΑΙ ΠΗΡΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΣΤΡΟΦΗ 369 ΜΟΙΡΩΝ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΗ ΚΑΡΙΕΡΑ ΣΟΥ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΚΕΝΤΡΙΚΟΥ ΔΕΛΤΙΟΥ ΕΙΔΗΣΕΩΝ ΤΟΥ SUPER B ... ?


ΡΕΝΑ : Το κεντρικό Δελτίο του Super B , έτσι όπως είναι σήμερα είναι αποτέλεσμα μιας ομαδικής και σκληρής δουλειάς . Δεν υπάρχει ο Διευθυντής Ειδήσεων , ο << απόλυτος άρχοντας >> που υπήρχε στο παρελθόν . Στην αρχή φάνηκε ότι ήταν ρίσκο , προχωρώντας σε αυτό το μοντέλο , με την κατάλληλη δημοσιογραφική υποστήριξη , έκανα μια μετάβαση η οποία μου έμαθε και μου μαθαίνει ακόμη πολλά πράγματα . Κάνουμε μια διαφορετική πρόταση στο τηλεθεατή . Δεν έχω γραμμή από κανέναν , ούτε βέβαια και οι δημοσιογράφοι που δουλεύουν στο δελτίο εκτελούν εντολές . Σεβόμαστε τους συνεντευξιαζόμενους , τον τηλεοπτικό κοινό και και παρέχουμε ενημέρωση με έμφαση στην αλήθεια και όχι σε ανούσια και ενδεχομένως " υστερόβουλη " ανάλυση " .


7.) ΡΕΝΑ ΕΙΣΑΙ ΕΡΩΤΕΥΜΕΝΗ ... ?


ΡΕΝΑ : Νιώθω πλήρης . Εάν αυτό σημαίνει ότι είμαι ερωτευμένη η όχι ας το αναλογιστεί ο καθένας μόνος του , ξεχωριστά . 


8.) ΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑ ΣΟΥ ΤΗΝ ΛΕΣ ...?


ΡΕΝΑ : Εσύ ρωτάς την ηλικία , όταν έχεις απέναντι σου μια γυναίκα ..?


9.) ΟΛΟΚΛΗΡΩΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΡΕΝΑ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣ ΑΝ ΘΑ ΕΚΑΝΕΣ ΠΟΤΕ ΣΟΥ ΠΛΑΣΤΙΚΗ ΕΠΕΜΒΑΣΗ ... ?


ΡΕΝΑ : Δεν έχω αυτή τη στιγμή κάποιο αισθητικό πρόβλημα με την εμφάνιση μου . Να είσαι σίγουρος όμως , ότι εάν δω κάτι στο μέλλον πάνω που να μην μου αρέσει η με αγγίξουν τα σημάδια του χρόνου , δεν θα έχω κανένα πρόβλημα σε ανάλογες διορθωτικές κινήσεις .























































































































































Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου