Πέμπτη 19 Ιανουαρίου 2012

Αποκλειστική συνέντευξη Σπύρος Νιάχος ( τραγουδιστής Romeo + )

1.) Καταρχάς Σπύρο πες μας κάποιες πληροφορίες για σένα , ώστε να σε γνωρίσουμε καλύτερα .


Σπύρος : Όπως όλοι σας ξέρετε , ονομάζομαι Σπύρος Νιάχος , γεννήθηκα στην Πάτρα , έχω σπουδάσει Μηχανικός αυτοκινήτων και έχω και έναν αδερφό . Επίσης να σας πω ότι είμαι παντρεμένος ( εδώ και ένα ) χρόνο και η γυναίκα μου λέγεται Κωνσταντίνα 


2.) Το να ασχοληθείς με τον χώρο του τραγουδιού , ήταν κάτι το οποίο το επιδίωξες η όλο αυτό ήρθε μόνο του εντελώς τυχαία , χωρίς δική σου ουσιαστική επιδίωξη ?


Σπύρος : Η αλήθεια είναι πως ποτέ μου δεν φανταζόμουν ότι κάποια μέρα θα γίνω τραγουδιστής . Σίγουρα το τραγούδι πάντα μου άρεσε αλλά δεν το κυνήγησα ποτέ μου . Τώρα ο λόγος που ασχολήθηκα με το συγκεκριμένο χώρο , είναι κάπως περίεργος και λίγο αστείος . Το τραγούδι το ξεκίνησα στο γυμναστήριο που πήγαινα , όπου τραγούδαγα στην τουαλέτα . Έτσι λοιπόν , εκεί με άκουσε κάποιος άνθρωπος του χώρου και μου έκανε την πρόταση να ξεκινήσω να τραγουδάω πιο επαγγελματικά .


3.) Σε ποια μαγαζιά έχεις δουλέψει στην πόλη της Πάτρας ?


Σπύρος : Σχεδόν σε όλα τα νυχτερινά κατάστημα ( μπουζούκια ) έχω δουλέψει εδώ στην Πάτρα , όπως για παράδειγμα στη Παριζιάνα , 9/8 , Αρίων , Βίλης Πάρκ καθώς και φέτος που βρίσκομαι στο Romeo + . Το σημείο αυτό θέλω να κάνω ιδιαίτερη μνεία στα 9/8 , όπου για μένα αποτέλεσε καθοριστική συνεργασία για την επόμενη πορεία .


4.) Αντίστοιχα πιες συνεργασίες έχεις κάνει μέχρι σήμερα ?

Σπύρος : Μέχρι σήμερα έχω συνεργαστεί με τον Σπύρο Πανταζόπουλο , με τον Γιάννη Πανίτσα , με τον Αντρέα Κούφη , την Ρίτα Σακελαρίου , καθώς και τον δάσκαλο τον Νότη Σφακιανάκη ( Κω ) 


5.) Στο μέλλον ετοιμάζεις να βγάλεις κάποιο τραγούδι ?


Σπύρος : Ναι κάτι ετοιμάζω . Μέχρι το Πάσχα θα έχει κυκλοφορήσει το νέο μου τραγούδι , σε στοίχους μουσική του Κωνσταντίνου Αβραμόπουλου ( μαέστρος στο Romeo + ) και θα έχει τίτλο " ΤΟΣΑ ΒΡΑΔΙΑ "


6.) Που οφείλεται κατά τη γνώμη σου η φετινή επιτυχία του Romeo ?


Σπύρος : Κατά την γνώμη μου , η φετινή μεγάλη επιτυχία του Romeo οφείλεται κατά μεγάλο βαθμό στην χημεία που υπάρχει , από τους τραγουδιστές μέχρι τους barman , τους σερβιτόρους κτλ . Δηλαδή για να πάει καλά μια ομάδα ποδοσφαίρου και να έχει επιτυχία , θα πρέπει να έχει καλή χημεία και ομοιογένεια . 


7.) Η οικονομική κρίση σε έχει επηρεάσει ?


Σπύρος : Σίγουρα και με έχει επηρεάσει και μάλιστα σε πάρα πολύ μεγάλο βαθμό . Βλέπουμε ότι το τελευαίο χρονικό διάστημα πολλά μεγάλα ονόματα να σταματάνε τις εμφανίσεις τους , λόγο οικονομικών προβλημάτων των νυχτερινών κέντρων όπου εμφανίζομαι . Επίσης να μην παραλείψω να σας πω ότι πλέον τα μεροκάματα έχουν μειωθεί κατά μεγάλο βαθμό , όπως βέβαια οι μέρες όπου εργαζόμαστε .


8.) Στις επόμενες βουλευτικές εκλογές θα ψηφίσεις ?


Σπύρος : Σίγουρα και θα ψηφίσω , διότι είναι ο μόνος τρόπος για να αντιδράσουμε , στο όλο κλίμα που ζούμε τα τελευταία 2 - χρόνια . Δεν είμαι της άποψης ότι η αποχή είναι μέσω έκφρασης και αντίδρασης , στο υπάρχον πολιτικό σύστημα . Πάντως δεν έχω αποφασίσει ακόμη τι κόμμα θα ψηφίσω . Σίγουρα δεν θα επιλέξω ένα από τα 2 μεγάλα κόμματα , δηλαδή ΠΑΣΟΚ και Νέα Δημοκρατία .


9.) Στο φετινό καρναβάλι θα βγείς ?


Σπύρος : Βεβαίως και θα  βγω . Να σας πω ότι είμαι φανατικός καρναβαλιστής από το 1987 . Πάντως θεωρώ απαράδεκτη την φετινη΄απόφαση του δημάρχου Πατρών, Γιάννη Δημαρά , η έναρξη του φετινού Πατρινού Καρναβαλιού να γίνει το μεσημέρι .


10.) Ολοκληρώνοντας την συνέντευξη , Σπύρο θα ήθελα να μας πεις τι περιμένεις να σου φέρει το 2012 , τόσο σε προσωπικό καθώς και σε επαγγελματικό επίπεδο ?


Σπύρος : Γενικά είμαι άνθρωπος ο οποίος δεν μου αρέσει να κάνω σχέδια για το μέλλον , αλλά είμαι του μοτίβου " ΟΤΙ ΚΑΤΣΕΙ " . Πάντως να σας απαντήσω στο ερώτημα σας , σε προσωπικό επίπεδο περιμένω ένα παιδάκι , να γίνω πατέρας , ενώ σε επαγγελματικό επίπεδο , έυχομαι και προσδοκώ να συνεχιστεί η άκρως πετυχημένη πορεία που είχαμε συλλογικά σαν Romeo και το 2012 .





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου