Κυριακή 15 Ιανουαρίου 2012

Αποκλειστική συνέντευξη Ασημίνα Τζάθα ( παρουσιάστρια face to face - Extra 3 )

1.) Καταρχάς Ασημίνα θες να πας πεις κάποια πράγματα για σένα , όπως για παράδειγμα που γεννήθηκες ... ?


ΑΣΗΜΙΝΑ : Γεννήθηκα στο Μανχάταν των Η.Π.Α και έχω σπουδάσει Πολιτικές Επιστήμες και Διεθνείς Σχέσεις στο Columbia Univesity , το οποίο θεωρείται ένα από τα 3 κορυφαία πανεπιστήμια του πλανήτη . Επίσης έχω παρακολουθήσει διάφορα σεμινάρια σχετικά με το κινηματογράφο , την τηλεόραση , σενάριο , ανάλυση script , σκηνοθεσία , παραγωγή καθώς και μοντάζ . Να μην παραλείψω οτι τα Αγγλικά και τα Ελληνικά είναι η μητρική μου γλώσσα , καθώς γνωρίζω και Ιταλικά , Κροατικά , Γαλλικά και Γερμανικά .


2.) Όταν βρισκόσουν στην Αμερική οι γονείς σε παρακινούσαν να μάθεις και την μητρική σου γλώσσα , τα Ελληνικά ... ?


ΑΣΗΜΙΝΑ : Θυμάμαι τον εαυτό μου , όσο βρισκόμουν στο Μανχάταν , σπίτι μιλούσαμε πάντοτε Ελληνικά . Μεγάλωσα μέσα σε ένα περιβάλλον όπου το ελληνικό στοιχείο πάντοτε ήταν κυρίαρχο και όλο αυτό πέρασε και σε μένα στη συνέχεια . Επίσης να σας πω ότι έχω παραδώσει και μαθήματα σε τοπικές Ελληνικές κοινότητες και όλο αυτό για μένα αποτέλεσε μια πολύ σημαντική εμπειρία .


3.) Στην Ελλάδα ποια χρονιά ήρθες και ποιος ήταν ο λόγος να αφήσεις το Μανχάταν των Η.Π.Α ... ?


ΑΣΗΜΙΝΑ : Στην Ελλάδα έφτασα την χρονιά των Ολυμπιακών αγώνων , το 2004 . Τώρα δεν υπήρχε κάποιος συγκεκριμένος λόγος που προχώρησα σε μια τέτοια σημαντική κίνηση , παρά η απεριόριστη αγάπη για την πατρίδα μου την Ελλάδα , την οποία δεν μπορώ να την συγκρίνω με καμία άλλη χώρα .


4.) Η μετάβαση στο χώρο της δημοσιογραφίας και συγκεκριμένα της παρουσίας σου στο γυαλί πως έγινε ... ?


ΑΣΗΜΙΝΑ : Το όλο θέμα ενασχόλησης μου με τον τηλεοπτικό φακό , έγινε με την αφετηρία μιας συνέντευξης που είχα δώσει πριν κάποια χρόνια , ως διοργανώτρια και οικοδέσποινα των Mr International Greece . Στη συνέχεια μου κάνανε πρόταση να αναλάβω την δική μου εκπομπή .Έτσι ξεκίνησε το όλο story ...


5.) Ασημίνα θες να πεις κάποιες επιπλέον πληροφορίες στους αναγνώστες του ΠΑΤΡΑ GOSSIP NEWS .GR , όσων αφορά την επαγγελματική σου σταδιοδρομία σου για να έχουν την δυνατότητα να σε γνωρίσουν καλύτερα ... ?


ΑΣΙΜΗΝΑ : Βεβαίως , με μεγάλη μου χαρά . Καταρχάς να σας πω οτι είμαι  η διοργανώτρια καθώς και η οικοδέσποινα των Μr International Greece τα οποία από το 2002 και μέχρι πέρσι , γνωρίζουν ιδιαίτερη ανάπτυξη και πραγματικά με χαροποιεί ιδιαίτερα η αποδοχή του κόσμου . Επίσης είμαι ραδιοφωνικός παραγωγός στο Athens 98.4 .


6.) Ασημίνα φέτος τηλεοπτικά που σε βρείσκουμε ... ?


ΑΣΗΜΙΝΑ : Φέτος βρίσκομαι στο κανάλι EXTRA - 3 και παρουσιάζω την δική μου τηλεοπτική εκπομπή << FACE TO FACE >> η οποία προβάλλεται κάθε Δευτέρα , Τρίτη . Τετάρτη , Παρασκευή και Σάββατο στις 7:30 - 8:30 . Η εκπομπή ξεκίνησε τον Οκτώβριο και θα είμαστε στο αέρα μέχρι τον Αύγουστο περίπου . Επίσης λόγο οτι περνάμε όλοι μας αρκετά δύσκολα , προχωρήσαμε σε μια πολύ σημαντική κίνηση , προς όφελος του καταναλωτή . Συγκεκριμένα το Extra - 3 και Etoile Production εξασφάλισαν για όλες τις εταιρίες που θα συνεργαστούν μαζί μας , Πακέτο Τηλεοπτικής Διαφήμισης με 20 εμφανίσεων το μήνα , 1250 Ε από 3500 Ε .


7.) Η οικονομική κρίση σε  έχει επηρεάσει ... ?


ΑΣΗΜΙΝΑ : Σίγουρα και με έχει επηρεάσει η οικονομική κρίση , όπως όλους μας . Ο χώρος της τηλεόρασης έχει πληγεί ανεπανόρθοτα , οι μεγάλες παραγωγές έχουν περιοριστεί στο ελάχιστο και περιοριζόμαστε μόνο σε ξένες , όπως για παράδειγμα είναι οι Τούρκικες σειρές , οι οποίες έχουν κατακλύσει την TV , τα τελευταία χρόνια περίπου . Έτσι λοιπόν , επηρεασμένη και εμείς από το όλο κλίμα της εποχής και θέλοντας να δώσουμε ένα επιπλέον κίνητρο σε όλες τις επιχειρήσεις , αποφασίσαμε τόσο εγώ , όσο και το κανάλι , στο παραπάνω Πακέτο Τηλεοπτικής Διαφήμισης .


8.) Έχεις κάποια κρυφή σου επιθυμία ... ?


ΑΣΗΜΙΝΑ : Χαχαχα ( Γέλια ) ... Σίγουρα όλοι μας έχουμε κάποια κρυφή επιθυμία . Έτσι και εγώ λοιπόν , θέλω και επιθυμώ κάποια μέρα στο κοντινό η στο μακρινό μέλλον να συνεργαστώ με την Jennifer Lopez , έχοντας την ιδιότητα της σκηνοθέτη .


9.) Κλείνοντας της συγκεκριμένη συνένεντευξη , Ασημίνα θα ήθελα να μου πεις ποιος star της show bizz , σου έχει κάνει την καλύτερη εντύπωση ...


ΑΣΗΜΙΝΑ : Είχα την χαρά και την ευτυχία να γνωρίσω πολλούς star ( αλλά πραγματικούς star ) του Hollywood , όπως για παράδειγμα τον Antonio Baderas , τον Steven Seagal , τον Alpa Chino , τον Tom Cruise καθώς και πάρα πολλούς άλλους διάσημους αστέρες .
























































































































































1 σχόλιο: